هیات سرمایه گذاری چینی برای سرمایه گذاری در اجرای طرحهای آب وفاضلاب کاشان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هیات سرمایه گذاری چینی در تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان به تشریح فعاليت هاي بين المللي اين شرکت در کشور هاي مختلف جهان پرداختند و برای سرمایه گذاری در صنعت آب و فاضلاب کشور بويژه شهرهاي تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب کاشان اعلام آمادگی کردند.

مديرعامل شرکت آبفاي کاشان هم دراین دیدار گفت: دهها طرح در حوزه آب و فاضلاب منطقه کاشان شناسايي و شناسنامه آنها برای مطالعه متقاضيان سرمايه گذاري تدوين شده است.

اسدی از سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در اجرای طرحهای آب وفاضلاب کاشان اعلام آمادگی کرد و افزود: هزينه هريک از اين طرحها از حدود نيم تا چند صد ميليارد تومان و در مجموع بیش از هفت هزار ميليارد ریال بر آورد شده است.

وی گفت: با مذاکرات طرفین مقرر شد برای آغاز همکاریهای طرفین ، طرح فاضلاب شهرهاي آران و بيدگل ونوش آباد با برآورد هزينه بیش از هزارو 600 ميليارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

سرمايه گذار بين المللي چيني ، جزء 500 سرمايه گذار برتر جهان است که در حوزه هاي مختلفي چون نفت و پتروشيمي ، صنايع هوايي و فرودگاهي ، شبکه های پيشرفته کامپيوتر و الکترونيک فعالیت می کند.


انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار