نمایش «ماه و پلنگ» فضای اجتماعی رسانه‌های جهان را نقد می‌کند.

محمد اصغری بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای دو نمایش «ماه و پلنگ» و «زندگی یک هنرمند» گفت: در شرایطی که برای حضور و فعالیت در تئاتر باید کفش آهنی به پا کرد، ما در گروه تئاتر «گره» مسئولیت صفر تا صد اجرای یک نمایش را خودمان به دوش کشیدیم و تمام تلاش خود را برای اثبات خودمان به مرکز هنرهای نمایشی در کنار تئاتری که اولویتش گیشه است، به کار گرفتیم.

وی ادامه داد: اغلب آثار گروه ما با فانتزی ذهن گره خورده و اولویت ما انتقال حس و حال خوب به مخاطب و رضایت اوست. ما بازیگران چهره نیستیم که تماشاگران به خاطر دیدن ما به سالن تئاتر بیایندغ اما قول می‌دهیم هر کس به تماشای نمایش ما بیاید با رضایت از سالن برود.

اصغری در خصوص نمایش «ماه و پلنگ» بیان کرد: این اثر فضای اجتماعی رسانه‌های دنیا را نقد می‌کند و روایتگر گیر افتادن چهار انسان در جزیره‌ای ناشناخته است. من در نمایش «ماه و پلنگ» نقش رئیس این گروه را ایفا می‌کنم که به صورت نامحسوس و با تملق اهداف خود را پیش می‌برد.

وی درباره نمایش «زندگی یک هنرمند» اظهار داشت: متن این نمایشنامه را منیژه محامدی ترجمه کرده و برای اولین بار در ایران به روی صحنه می‌رود. این نمایش کمدی موقعیت است و شخصیت‌ها در جهت پر رنگ‌ شدن بعد کمدی قدم برمی‌دارند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار