یک رستوران در کابل از «مرتضی احمدی» درخواست کرد تا با قبول هزینه‌ای معادل 100 هزار افغانی(معادل 1428 دلار)، پیراهن امضا شده اسطوره آرژانتین را برای مدت یک ماه به نمایش بگذارد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه «لیونل مسی» پیراهن امضا شده خود را برای «مرتضی احمدی» کودک افغانستانی محبوبش به کابل فرستاد، حالا بازار خریداری و نمایش‌های تبلیغاتی این پیراهن در کابل و سایر شهرهای افغانستان گرم شده است.

رستوران «سفره خانه افغان» در کابل از خانواده مرتضی درخواست کرده تا با قبول مبلغ 100 هزار افغانی (1428 دلار ) به عنوان پول تشویقی، پیراهن اهدا شده مسی را به مدت یک ماه در این رستوران به نمایش بگذارند تا علاقه‌مندان به این اسطوره آرژانتینی و فوتبال بتوانند از این پیراهن ارزشمند دیدن کنند.

هر چند برادر مرتضی در صفحه فیس بوکش، پیشنهاد این رستوران را رد کرده است.

تقاضای 100 هزار افغانی رستورانی درکابل برای نمایش پیراهن مسی

چندی قبل مرتضی احمدی در مصاحبه با رسانه‌ها در افغانستان گفته بود که مسی را دوست دارد و به همین دلیل پیراهن پلاستیکی خود را به نام مسی بر تن کرده است.

به دنبال جهانی شدن تصویر این کودک افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی، ستاره فوتبال بارسلونا هدایایی شامل یک توپ، پیراهن امضا شده با دست خط مسی و پیام مخصوص را به کابل فرستاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار