بانوان مدال آور و مربیان بانوی ژیمناستیک قم طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در این مراسم که با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این اداره کل برگزار شد از مدال آوران و مربیان بانوی جامعه ژیمیناستیک استان قم تجلیل شد.

۴۰ورزشکار بر‌تر و ۳۵ مربی فعال این هیئت ورزشی نفراتی بودند که در این مراسم که با حضور غلامرضا ملکی رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم و بتول السادات رفیعی نایب رئیس این هیئت ورزشی برگزار شد تقدیر به عمل آمد.

از نفرات تقدیر شده در مراسم تجلیل هیئت ژیمیناستیک استان قم، می‌توان به ۴ مدال آور اشاره کنیم که در پیکارهای ژیمیناستیک ریتمیک کشور موفق به کسب مدال انفرادی شدند که زهرا سروری دارنده مدال طلا در رده نونهالان در وسیله توپ یکی از این آنها بود.

معصومه طایرمداح ژیمناستیک کار نوجوان قمی در وسیله طناب رده سنی نوجوانان برسکوی سوم ایستاد و مدال برنز را به گردن آویخت و فاطمه درامامی بانوی ژیمناستیک کار دو مدال جوان قمی در پنجمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک ریتمیک قهرمانی باشگاه‌های کشور، در وسیله توپ موفق به کسب دو عنوان نائب قهرمانی و دو مدال نقره شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار