موشه یعلون: به شدت نگران افزایش قدرت ایران در سوریه هستیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد افزایش قدرت محور مقاومت شیعه در سوریه، به معنای تشکیل دوباره جبهه‌ای تروریستی در بلندی‌های جولان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، «موشه یعلون،» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در دیدار با «روبرتا پینوتی،» وزیر دفاع ایتالیا، در تل‌آویو گفت: اسرائیل نگران افزایش قدرت ایران در سوریه است. زیرا این مسئله به افزایش قدرت محور مقاومت شیعه منتهی خواهد شد.


وی مدعی شد: ادامه این روند منجر به تشکیل جبهه‌ای تروریستی علیه ما از سمت بلندی‌های جولان می‌شود. مضاف بر این که تهران پول‌های آزاد شده در نتیجه توافق هسته‌ای این کشور را در پروژه‌های توسعه و خرید سامانه‌های تسلیحاتی جدید سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا بتواند گروه‌های تحت حمایت خود را در خاورمیانه، اروپا و آمریکا تقویت کند و به اشاعه تروریسم در سراسر جهان بپردازد.


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش گفت: شاهد این مسئله هستیم که ایران همچنان از طرق مختلف مشغول ارسال سلاح به نوار غزه است.


وی افزود: با این وجود بسیار مایلیم جنگ داخلی سوریه که تاکنون حدود نیم میلیون قربانی داشته و به آوارگی 10 میلیون نفر انجامیده است، پایان یابد.


پینوتی نیز در این دیدار گفت: ایتالیا و اسرائیل مشکلات منطقه‌ای مشابهی دارند. این مسائل اروپا و همه جهان را تحت تأثیر قرار داده و به همین دلیل مشکلات خاورمیانه بیش از پیش قابل درک است.


یعلون ضمن اشاره به استفاده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از هواپیماهای آموزشی «ام‌346» ساخت ایتالیا، در پایان نسبت به روابط نظامی میان تل‌آویو و رم ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار