سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معتقد است، سفر طولانی این تیم به گرگان شرایط بازی را برای شاگردانش سخت کرد.

حماد سامری پس از برتری تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برابر شهرداری گرگان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی بسیار سختی بود و خوشحالم که نفت در این شرایط به یک پیروزی ارزشمند رسید. ما در این دیدار مهراد آتشی و مجید قاسمی را به دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب خود نداشتیم و زلاتکو یوانویچ هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود. 

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: متاسفانه غیر از مشکل مصدومیت بازیکنان، شرایط سفر به گرگان و طولانی شدن مسافرت ما، باعث شد خستگی شرایط را برای ما سخت‌تر کند.ما ساعت 4 بامداد امروز به گرگان رسیدیم و همین موضوع باعث شد در دیدار برابر شهرداری فوق‌العاده خسته باشیم. 

وی درباره دیدار بعدی تیمش برابر شهرداری گرگان در آبادان، توضیح داد: ما می‌دانیم در چه مرحله‌ای حضور داریم و نمی‌خواهیم فرصت‌سوزی کنیم اما کارمان در این مرحله تمام نشده است. در بازی امروز هم تا 2 دقیقه پایانی چیزی مشخص نبود که بچه‌ها با انرژی مضاعفی که گذاشتند، برتری‌مان را در  گرگان رقم زدند. شهرداری تیم بسیار خوبی است که با حضور ایمان زندی قدرتمند‌تر شده است. ضمن اینکه تضمینی نیست که ما حتماً در آبادان برنده باشیم و به نیمه‌نهایی صعود کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار