مسابقات لیگ برتر پومسه مردان کشور با عنوان سومی پومسه روهای شهرداری خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، هفته پاياني سومین دوره مسابقات ليگ برتر پومسه مردان در خانه تكواندو تهران برگزار شد و تيم پرشيان فولاد اصفهان عنوان قهرماني را بدست آورد، تيم باشگاه راهيان نايب قهرمان شد و شهرداري سمنان به همراه هيات تكواندو استان فارس بر سكوي سوم مشترک ايستادند.
در بخش انفرادي این مسابقات در رده سني كمتر از 12 سال هادی یعقوبی از شهرداري سمنان قهرمان شد و ياسين زندي از شهرداري سمنان و ماهان موربي از پرشيان فولاد اصفهان نیز به طور مشترک سوم شدند.
در رده سني 31 تا 40 سال علی سلمانی از شهرداري سمنان قهرمان شد ومهدی صمدیان تبار از شهرداري سمنان و منصور اماميان فر از شهرداري سمنان  به طور مشترک بر جایگاه سوم ایستادند.
در رده سني كمتر از 14 سال اميرحسين فضلي از شهرداري سمنان قهرمان شد و اميرعرفان حسيني و شايان غايبي از شهرداري سمنان سوم شدند.
در بخش ابداعي  و رده سني بالاي 31 سال پويان سليماني روزبهاني از باشگاه پرشیان فولاد اصفهان و مهدي قاسمي مير از شهرداري سمنان سوم شدند.
در بخش تيمي  ورده سني كمتر از 14 سال باشگاه راهیان قهرمان شد.باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداری سمنان  دوم شد و
تيم پرشيان فولاد اصفهان و باشگاه فرهنگي ورزش شهرداري سمنان الف هم به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در بخش تيمي و در رده سني 15 تا 17 سال هم  باشگاه راهیان بر سکوی اول ایستاد.تيم پرشيان فولاد اصفهان نائب قهرمان شد. باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري سمنان و هيات تكواندو استان فارس نیز به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
در رده سني 18 تا 30 سال هم تيم پرشيان فولاد اصفهان  عنوان نخست را کسب کرد و باشگاه راهیان نیز دوم شد و هيات تكواندو استان فارس و باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري سمنان نیز عنوان سوم را از ان خود کردند.

در رده سني بالاي 31 سال هم باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداری سمنان  قهرمان شد،تيم پرشيان فولاد اصفهان دوم شد و هيات تكواندو آبادان و هيات تكواندو استان فارس هم مقام سوم را به دست اوردند.
درسومين دوره مسابقات ليگ برتر پومسه مردان (جام ستارگان) در سه بخش انفرادي، تيمي و ابداعي با حضور 160 پومسه رو، به ميزباني خانه تكواندو برگزار شد.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.