اتحادیه جهانی کشتی با ارسال نامه ای به فدراسیون های ملی شرایط لباس های جدید داوران در رقابت های پیش رو و نحوه خریداری آن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در ماه ژانویه 2016 میلادی، یونیفرم جدید داوران مورد تأیید قرار گرفت.
 
این یونیفرم جدید همان لباس استفاده داوران در رقابت های جهانی لاس وگاس است که اتحادیه جهانی آن را بعنوان مدل استاندارد برای تمامی داوران اعلام کرده است.
 
این لباس جدید با همکاری شرکت تیم اسپورت در وب پورتال اختصاصی قابل دسترس داوران خواهد بود و داوران می توانند برای خرید از این وب پورتال اختصاصی استفاده نمایند.
 
اتحادیه جهانی اعلام کرده است که این یونیفرم برای تمامی داوران در رقابت هایی که زیر نظر این اتحادیه برگزار می شود، الزامی است و هیچگونه استثنایی وجود نخواهد داشت.  
 
همچنین به منظور تصدیق اعتبار سفارش، هر یونیفرم به شماره لایسنس داوران متصل خواهد بود و این موضوع از سفارشات نامعتبر و همچنین اشخاصی که لایسنس داوری اتحادیه جهانی کشتر را ندارند جلوگیری خواهد کرد.
 
اتحادیه جهانی همچنین اعلام کرده است که داوران می توانند از همان کفش و شلوار یونیفرم قبلی (کفش مشکی و شلوار طوسی تیره) همراه با یونیفرم جدید (تیشرت مشکی رنگ) استفاده نمایند.
 
لینک آدرس سایت خرید این لباس جدید داوری https://uww.team-sport.at/en می باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
لباس داور کشتی قشنگه
آخرین اخبار