محمد حسین قاسمی از برنامه‌اش برای اکران «نفس»، « آبجی» و «ناسور» گفت.

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت‌هایش گفت: اولویت اصلی من اکران سه فیلم «نفس»، «آبجی» و انیمیشن «ناسور» است و تلاش می‌کنم در بهترین زمان ممکن این اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار که به طور مشترک با آقای ابوذر پورمحمدی و شرکت «نور تابان» به تولید رسیده است، در عید نوروز و فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده را در عید سعید فطر اکران کنیم.

وی افزود: انیمیشن« ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک بنده و آقای داریوش دالوند دارای یک موضوع خاص و مرتبط با امام حسین(ع) است که می‌تواند مخاطب بزرگسال و نوجوان را با خود همراه کند و فکر می‌کنم بهترین زمان برای اکران این فیلم محرم و صفر باشد.

قاسمی در بخش پایانی صحبت‌هایش بیان کرد: یک فیلم زمانی برای من تمام می‌شود که آخرین روز اکرانش را در سینما ببینم و به همین دلیل این پروژه‌ها برای من باز هستند؛ البته فیلمنامه‌های زیادی از طرف فیلمساز‌ها و نویسنده‌ها به من پیشنهاد شده است که در حال مطالعه و تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها هستم؛ اما در حال حاضر دغدغه اصلی‌ام اکران این سه فیلم است.

گفتنی است؛ قاسمی تهیه‌کنندگی فیلم «شیار 143» را در کارنامه کاری خود دارد که حضور موفقی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر داشت و توانست چندین جایزه بین‌المللی از جمله جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «والاکولومسکی روبژ» مسکو را از آن خود کند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار