مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از کمک به 9 هزار و 600 یتیم نیازمند و فرزندان مشمول طرح محسنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جلال حسین‌زاده صبح امروز در جلسه‌ای با حضور معاونت‌های این مجموعه که در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان تشکیل شد، اظهار داشت: اجرای طرح محسنین یکی از مهم‌ترین اقدامات در استان به شمار می‌رود.

وی در ارتباط با طرح محسنین و نحوه اجرای آن اضافه کرد: فرزندان مددجویان و خانواده‌های نیازمند که دارای پدر و سرپرست خانواده هستند، طبق این طرح مورد حمایت مردم نیکوکار و خیر استان قرار می‌گیرند، تا از این رهگذر باری از مشکلات‌شان برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه و بین اقشار مختلف مردم گاهی با خانواده‌هایی در سراسر استان روبه‌رو می‌شویم که به رغم در قید حیات بودن پدر خانواده، اما این فرد بنا به دلایل مختلف مانند بیماری، کهنسالی و ... قادر به رفع مشکلات و سرپرستی اعضای خانواده خود نیستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اظهار اینکه در چنین خانواده‌هایی معمولا فرزندان به رغم داشتن سن کم در این زمینه مسئولیت را بر عهده می‌گیرند، بیان داشت: بنابراین در قالب طرح محسنین چنین افرادی زیرپوشش و تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در 11 ماهه امسال 100 میلیارد ریال از سوی 25 هزار و 500 حامی نیکوکار در سطح استان به ایتام و فرزندان مشمول این طرح مساعدت شده است، خاطرنشان کرد: با همراهی مردم نیکوکار و خیر استان برای کاهش آلام و دردهای طبقه کم‌برخوردار جامعه اهتمام می‌شود.

وی با اظهار اینکه مبالغ مورد اشاره در استان به 9 هزار و 600 یتیم نیازمند و فرزندان مشمول طرح محسنین کمک شده است، بیان داشت: در سایه تعامل و همکاری تا اندازه زیادی مشکلات موجود در جامعه حل خواهد شد و برای رفع دغدغه‌های نیازمندان اقدام مثبت و سازنده‌ای صورت می‌‌گیرد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.