اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با موضوع "قاتل خاموش" موجب کاهش 50 درصدی مسمومیت با گاز منوکسید کربن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست معاونت درمان و دبیر ستاد اجرایی طرح تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان در نامه ای با بیان اینکه همه ساله با فرارسیدن فصل سرما و استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی مسمومیت با گاز منوکسید کربن افزایش می یابد اظهار داشت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق تبلیغات شهری با موضوع "قاتل خاموش" که در دی و بهمن ماه از سوی کمیته فرهنگ شهروندی انجام شد کاهش چشمگیر مسمومیت با گاز منوکسید کربن را به دنبال داشت.

حمیدرضا طلوعی در این نامه تصریح نموده است: در این ایام، تعداد شهروندانی که در استفاده ناصحیح از وسایل گرمایشی دچار مسمومیت با گاز سمی منواکسیدکربن شده بودند در مقایسه با مدت مشابه 50 درصد کاهش یافت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات کمیته فرهنگ شهروندی، ابراز امیدواری کرد : با انجام فعالیت های فرهنگی در سایر زمینه ها، سلامت جامعه ارتقاء یابد.

گفتنی است در زمستان سال جاری با تعامل مشترک کمیته فرهنگ شهروندی، مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، اورژانس اصفهان، شرکت گاز استان و سایر نهادهای متولی تعداد 300 تابلوی شهری، تبلیغات یک هزار و 200 ایستگاه اتوبوس و بخشی قابل توجهی از تولیدات رسانه ای کمیته فرهنگ شهروندی به موضوع پیشگیری از حادثه گازگرفتگی اختصاص یافت.


انتهای پیام/ ش

برچسب ها: کاهش ، گازگرفتگی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار