آخرین مصدومان استقلال/ قسط اول قرار داد شیحی پرداخت شد

آبی پوشان پایتخت برای دیدار روز جمعه مقابل راه آهن در هفته بیست و دوم با بازیکنان مصدوم بسیاری روبرو هستند.

آخرین مصدومان استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،استقلال برای بازی با تیم راه آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر روزبه چشمی، علیرضا رمضانی،یعقوب کریمی و جابر انصاری را به خاطر مصدومیت و امید ابراهیمی و حنیف عمران زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و از طرفی با توجه به آسیب دیدگی خسرو حیدری کادر پزشکی آبی پوشان در تلاش هستند تا هر طور که شده این بازیکن را آماده این دیدار کنند با توجه به این شرایط و حضور خسرو حیدری در تمرینات و انجام تمرین های اختصاصی به نظر می رسد خسرو حیدری در هفته بیست و دوم برای آبی پوشان به میدان برود.
 
وضعیت فرشید اسماعیلی
 
فرشید اسماعیلی که روز گذشته نیز در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد به نظر می رسد برای همراهی آبی پوشان در بازی روز جمعه مقابل راه آهن مشکلی نداشته باشد.
 
وضعیت جابر انصاری
 
جابر انصاری دیگر بازیکن آبی‌ها طی روزهای گذشته از ناحیه عضله پا دچار آسیب دیدگی شده قرار است نتیجهMRIاین بازیکن امروز مشخص شود تا در آن صورت کادر پزشکی نظر نهایی خود را درباره حضور این بازیکن در هفته 22 لیگ برتر اعلام کند.
 
وضعیت روزبه چشمی
 
روزبه چشمی بازیکن جوان آبی پوشان پایتخت نیز که این روزها با آسیب دیدگی دست به گریبان است و قرار است امروز از وی MRIبگیرند تا وضعیت‌اش مشخص شود.

قسط اول قرار داد شیحی پرداخت شد
 
قسط اول قرار داد عادل شیحی هافبک مراکشی تازه جذب شده استقلال که قرار داد خود را نیز در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رسانده پرداخت شد. مبلغ قرار داد عادل شیحی با آبی پوشان تا پایان فصل 80هزار دلار است که امروز 40 هزار دلار از این قرار داد در قالب قسط اول قرار داد عادل از سوی مسئولان باشگاه استقلال پرداخت شده است.
 
با این وجود هافبک مراکشی آبی پوشان برای بازی کردن مقابل راه آهن یزدان در هفته بیست و دوم لیگ منتظر ITC و نظر پرویز مظلومی است.
 
حضور برخی بازیکنان آبی پوش در سفارت سوئد
 
تعدادی از بازیکنان استقلال که به دلیل مشکل مالیاتی برای اخذ ویزای سوئد هنوز به سفارت این کشور نرفته‌اند با  حل این مسئله امروز به سفارت سوئد می‌روند تا کارهای اداری اخذ گذرنامه خود را طی کنند.
 
حنیف عمران زاده، آرش برهانی و برخی بازیکنان دیگر امروز برای انجام اخذ گذرنامه اقدام خواهند کرد.
 
آبی پوشان پایتخت فروردین ماه برای انجام یک بازی دوستانه راهی سوئد می‌شوند تا به مصاف تیم هاماربی بروند.
 
مخفی شدن آبی‌ها
 
آبی پوشان پایتخت تا بازی مقابل تیم راه آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر تمرینات خود را پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه پیگیری خواهند کرد.
 
استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم راه آهن می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار