مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان با بیان اینکه چهار پارک کرمان به شکل ویژه آماده‌ اسکان مسافران نوروزی است، گفت: نصب چادر در سایر پارک‌های سطح شهر کرمان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهندس ایمان سیف‌الهی با اشاره به اینکه چهار پارک کرمان به شکل ویژه آماده‌ اسکان مسافران نوروزی است، افزود: این پارک‌ها شامل پارک «مسافر» در ابتدای ورودی شهر کرمان از سمت باغین، پارک «شهید باهنر» واقع در بلوار آیت‌الله صدوقی روبه‌روی سه‌راه کشاورز، پارک «مادر» واقع در چهارراه فرهنگیان ابتدای بزرگراه امام رضا (ع) و نیز پردیسان قائم در جنگل قائم شهر کرمان هستند.

وی تصریح کرد: این پارک‌ها به شکل ویژه برای اقامت مسافران آماده شده‌اند و دارای سکوهای اقامتی، نمازخانه، غرفه‌های فروش موادغذایی، سرویس بهداشتی و نیز کیوسک و یا گشت نیروی انتظامی برای تامین امنیت محیط پارک هستند و مسافران می‌توانند در این پارک‌ها اقدام به نصب چادر مسافرتی کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان با تاکید بر اینکه در سایر پارک‌های سطح شهر کرمان، چادر زدن ممنوع است، گفت: این اقدام سبب می‌شود تا چهره‌ بقیه‌ پارک‌های این شهر نازیبا نشده و برای تفریح و سرگرمی تمامی خانواده‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

سیف‌الهی با اشاره به آغاز عملیات گل‌آرایی، شست‌وشوی وسایل بازی و به‌سازی آب‌نما و رنگ‌آمیزی وسایل موجود در کلیه‌ پارک‌های شهر کرمان برای استقبال از نوروز 95 خاطرنشان کرد: در پارک باغ وحش، پارک جنگلی باهنر و جنگل قائم، سفره‌های هفت‌سین کوچکی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پارک ، مسافر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار