امضای 4 تفاهم نامه با صنعت خودرو سازی ایران تا تب دلالان که بر آتش گرانی ماهی دامن زد از مهم ترین رویدادهای اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:


وزیر صنعت با بیان این که بخش فناوری صنعت خودرو در چشم انداز 20 ساله باید افزایش یابد گفت: افزایش ظرفیت را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.


سودجویانی که از افزایش تقاضای بازار نهایت استفاده را می برند و اقدام به توزیع و عرضه محصولات با قیمت دلخواه می کنند این روزها منتظر آمدن نوروز هستند.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به حمایت‌های قانونی ایران برای سرمایه‌گذاران خارجی گفت: بر اساس قانون، سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از تمامی حمایت‌هایی که دولت از سرمایه‌گذاران داخلی به عمل می‌آورند برخوردار شوند.


چهار تفاهم نامه در حوزه های تولید خودرو، همکاری انجمن های قطعه سازی و همچنین همکاری های علمی به امضا رسید که سه مورد آن با کشورهای سوئد، ترکیه و هند است.


مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: سیستم نامناسب عرضه و جولان دلالان موجب افزایش بیش از پیش قیمت‌ها شده است.


کارشناس بورس گفت: در روزهای پایانی سال با توجه به کمبود نقدینگی بازار شرایط آرامی را تجربه می کند.


مدیرفنی کمیته صنایع لبنی گفت: افزایش قیمت محصولات لبنی در شرایط حاضر به صلاح نیست در حالی که قرار است محصولات لبنی 100 تومان به قیمت‌شان افزوده شود.


قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز دهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.


یک کارشناس اقتصادی گفت: آماده کردن زیرساخت‌ها، حمایت دولت از بنگاه‌های کوچک اقتصادی و بخش‌های خصوصی موتور تولید نیمه جان کشور را روشن می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اقتصاد ، خودرو ، سکه ، دلار ، میوه ، بازار ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار