نماینده پارلمان مصر که در جلسه امروز با کفش به سمت یک نماینده دیگر پارلمان حمله کرده بود، ضمن دفاع از اقدام خود، تاکید کرد که این کار وی ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری الشروق، "کمال احمد،" نماینده پارلمان مصر که در جلسه امروز "توفیق عکاشه،" دیگر نماینده پارلمان را به دلیل دیدار اخیر وی با سفیر رژیم صهیونیستی با کفش هدف حمله قرار داد، از اقدام خود دفاع کرد.

وی گفت که این کارش بیانگر موضع ملت مصر در خصوص دیدار عکاشه با سفیر رژیم صهیونیستی بود و این کفش نه تنها سر و صورت عکاشه را نشانه گرفت بلکه در واقع ضربه‌ای به کنست و رژیم صهیونیستی بود و مصر تحت هیچ شرایطی هرگز زانو خم نخواهد کرد.

حاضرین در جلسه امروز پارلمان با مشاهده حمله کمال احمد نماینده پارلمان با کفش به سمت عکاشه غافلگیر شدند و به دنبال آن دکتر "علی عبدالعال،" رئیس پارلمان هر دو نماینده را از جلسه اخراج کرد.

براساس این گزارش، عکاشه امروز به همراه تعدادی از کارکنان شبکه ماهواره‌ای خود به داخل پارلمان آمد و در حالیکه کارکنان وی را روی دوش خود گرفته و شعار "جانم فدایت عکاشه" را سر می دادند ناگهان با هجوم یکی از نمایندگان پارلمان به سمت عکاشه که وی را با کفش مورد کتک کاری قرار داد، غافلگیر شدند.

پایگاه رادیو اسرائیل دو روز پیش گزارش داد که "حاییم کورن،" سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره روز چهارشنبه گذشته با "توفیق عکاشه" عضو پارلمان مصر در منزل وی دیدار و درباره فرصت‌های همکاری دوجانبه در زمینه‌های اقتصادی، کشاورزی و آموزشی گفتگو کرد.

براساس این گزارش، این دیدار در منزل عکاشه و بنا به دعوت وی در فضایی مثبت و صمیمی برگزار شد و طی آن دو طرف توافق کردند که این دیدارها و گفتگوها درباره موضوعات فوق الذکر ادامه داشته باشد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی گزارش دادند که "حازم خیرت،" سفیر جدید مصر در تل آویو روز پنج شنبه گذشته در یک مراسم رسمی در مقر روسای رژیم صهیونیستی واقع در قدس اشغالی، با ریولین دیدار و استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار