معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف سه محموله کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی "اصفهان" سه محموله کالای قاچاق که از جنوب کشور وارد این استان شده بود را توقیف و قاچقچیان را دستگیر کردند .

وی ادامه داد: گروهی از مأموران مجرب اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی‌های شهر اصفهان از سمت شمال اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سه کامیون شناسایی و متوقف شدند که در بازرسی به عمل آمده دو محموله ظروف چینی و یک محموله پتوی قاچاق کشف شد.

وی ارزش دو محموله ظروف چینی را یک میلیارد و 400 میلیون ریال و ارزش محموله پتوی قاچاق را 800 میلیون ریال عنوان کرد و اضافه نمود: در مجموع سه راننده دستگیر که به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای وظایف قانونی‌اش اجازه جولان و سرکشی به قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه نخواهد داد و به‌شدت با آن‌ها مقابله خواهد کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.