مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت:‌ با عوامل قاچاق مواد غذایی و به ویژه میوه خارجی و خرید و فروش و ذخیره‌سازی آنها در آستانه عید نورور در استان اردبیل به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین نجف‌زاده در جلسه بررسی راهکارهای کاهش قاچاق در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار گرفته‌ایم قاچاق برخی کالاها نظیر میوه‌های خارجی دور از انتظار نبوده که باید با توجه به این امر آمادگی لازم را برای برخورد با این گونه فعالیت‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با عوامل قاچاق میوه خارجی و خرید و فروش و ذخیره‌سازی آنها در استان اردبیل به شدت برخورد خواهد شد، افزود: این گونه فعالیت‌های قاچاق سبب وارد شدن ضربه به تولید داخلی و مختلف شدن فعالیت های اقتصادی در استان می‌شود و در کنار آن برخی موارد بهداشتی نیز دارد که با توجه به این امر با تمام توان با عوامل این اقدامات برخورد می‌شود.

نجف‌زاده تصریح کرد: اغلب کالاهای قاچاق که وارد استان می‌شود بدون پروانه ساخت معتبر و تقلبی بوده که با توجه به این مسئله این گونه کالاها به ویژه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و برخی اقلام دیگر می‌تواند سلامت انسان‌ها را تهدید کند و به همین منظور باید تمامی مسئولان مربوطه در امر جلوگیری از قاچاق کالا همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به امحای یک شهار و 930 کیلوگرم کالای غیرقابل مصرف قاچاق در اردبیل گفت:‌ این کالاها شامل دارو، تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و نوشیدنی بود که با صدور مجورهای لازم و با حضور مسئولان مربوطه استان نظیر دادستان، نمایندگان تعزیرات، نمایندگان استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی و برخی دیگر از مسئولان معدوم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، قاچاق ، مواد ، غذایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.