فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد از توقیف 25 دستگاه خودرو متخلف در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین ارجمندمزیدی گفت: طی یک ماه گذشته ماموران با هدف ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، طرح های پیشگیری از جرائم بخصوص جرائم راهنمایی و رانندگی را در شهرستان فیروزآباد اجرا كردند.
وی اظهار كرد: در این راستا با هدف اجرای قانون، طرح شناسایی و توقیف وسایط نقلیه متخلف و خودروهای دارای خلافی بالای10میلیون ریال توسط ماموران پلیس راهور و انتظامی شهرستان اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه كرد: ماموران در این طرح با استقرار در میادین اصلی شهر و پوشش دادن مناطق حاشیه ای، موفق به شناسایی و توقیف 25 دستگاه خودرو كه خلافی پرداخت نشده آنها بیش از 10 میلیون ریال بود را توقیف و برای انجام مراحل قانونی به پارکینگ منتقل كردند.
سرهنگ ارجمند با اشاره به این که آموزش همگانی و ارتقاء فرهنگ عمومی موجب كاهش تخلفات رانندگی می شود، گفت : اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط آحاد جامعه، بهترین‌ و موثرترین راه در این حوزه است.
وی تصریح كرد: رسانه ها و دستگاه‌های دولتی دخیل در امر فرهنگ با ارائه آموزش های لازم می توانند در كاهش وقوع تصادفات و تخلفات رانندگی نقش بسزائی ایفا كنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد با تاکید بر این موضوع که پلیس در اجرای قانون با متخلفان مدارا نخواهد کرد، خواستار توجه بیش از پیش رانندگان وسائط نقلیه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.