حضوراستاندار گلستان با تقدیر از حضور مردم این استان در خلق حماسه سیاسی هفتم اسفندماه، گفت: 81 درصد واجدان شرایط رأی در استان گلستان به پای صندوق‎ها آمده و در این حماسه بی‎نظیر شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان، حسن صادقلو دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان با تقدیر از حضور مردم استان در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: در انتخابات هفتم اسفندماه یک میلیون و 223 هزار و 500 نفر واجدان شرایط رای بودند که 81 درصد آنها در انتخابات شرکت کردند.

وی ادامه داد: حضور مردم در این انتخابات یک حضور بی‎نظیر و قابل تقدیر بود که من از تمامی مردم استان گلستان برای خلق این حماسه باشکوه تشکر می‎کنم.

استاندار گلستان تصریح کرد: مردم با این حضور، معجزه دیگری را رقم زدند و به طور قطع آثار این حضور در عرصه بین‎المللی باعث افتخارآفرینی و سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.

صادقلو بیان کرد: از تمامی نامزدها تشکر ویژه می‎کنم که با وجود رقابت تنگاتنگی که بین آنها وجود داشت، عملکردی نداشتند که باعث بوجود آمدن تنش یا مشکل خاصی شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سطح استان هیچ مشکل امنیتی را نداشتیم و از این نظر آگاهی نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها بسیار بالا بوده و عملکرد قابل تقدیری را به نمایش گذاشتند که مهمترین آن تمکین به قانون بوده است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شمارش آراء در تمامی حوزه‎های انتخابیه استان گلستان به پایان رسیده است، تاکید کرد: در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آقای «قره‎جه طیار»، در حوزه رامیان آقای «علیرضا ابراهیمی» و در حوزه علی‎آباد آقای «اسدالله قره‎خوانی» به مجلس دهم راه یافتند.

صادقلو بیان کرد: انتخابات در حوزه‎های انتخابیه مینودشت، کردکوی و گرگان به دور دوم کشیده شد که در حوزه مینودشت آقایان «سید نجیب حسینی» و «شهرام کوسه‎غراوی»، در کردکوی آقایان «رامین نورقلی‎پور» و «رحمت‎الله جلالی» در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در حوزه گرگان نیز به ترتیب اخذ آراء آقایان «عبدالغفور امان‎زاده»، «نورمحمد تربتی‎نژاد»، «نبی هزارجریبی» و «سیدعلی طاهری» پس از تائید شورای نگهبان در دور دوم به رقابت می‎پردازند.

صادقلو گفت: آقایان «سیدکاظم نورمفیدی» و «عبدالهادی مرتضوی حسینی شاهرودی» موفق شدند به مجلس خبرگان رهبری از استان گلستان راه یابند.   

استاندار گلستان اظهار کرد: به واقع باید از فعالان برگزاری انتخابات تشکر کنم که بدون مزد و با منت، این حماسه سیاسی را برگزار کردند و شبانه‎روزی در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه گام برداشتند.

صادقلو گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین هیئت نظارت و هیئت اجرایی در سراسر استان برقرار بود و در بازدیدهایی که از شهرستان‎های استان داشتم، به وضوح این امر قابل لمس بود.

وی در پایان تبیین کرد: از نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح که کمک‎رسان نیروی انتظامی در برقراری نظم برگزاری این انتخابات بودند، تشکر ویژه‎ای دارم و امیدوارم همه مردم استان گلستان همیشه سربلند و پیروز باشند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: رقابت ، کاندیدا ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.