نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار خوزستان در بیانیه مشترکی از مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، و نیز تلاش هیات های نظارت و اجرایی و بازرسی و دستگاه های مختلف اجرایی در برگزاری انتخابات تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، متن بیانیه مشترک آیت ا... سید محمد علی موسوی جزائری و عبدالحسن مقتدایی به شرح زیر است:

'بسم ا... الرحمن الرحیم'

خداوند منان را سپاس بی قیاس می گوییم و در بارگاه کبریایی اش پیشانی بندگی به خاک می ساییم که مردم این مرز و بوم را مشمول الطاف بیکران خود قرار داده و پیروزی های درخشانی را یکی پس از دیگری نصیب آنان می گرداند.

ملت سرافراز ایران اسلامی روز گذشته قدرتمندانه و با افتخار گام بلند دیگری به سوی مردم سالاری دینی و حاکمیت بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود برداشت و با حضور پرشور و غرورآفرین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه ای دیگر آفرید.

مردم شریف خوزستان
حضور یکپارچه شما عزیزان از همه اقشار، طوایف و اقوام در انتخابات روز گذشته بیانگر شعور سیاسی و تعهد انقلابی شما و موجب سربلندی و عزت مسئولان این استان مهم و استراتژیک است. بدون شک با این انگیزه و شور و شعور مشکلات پیش روی ملت یکی پس از دیگری حل و قله رفیع افتخار فتح خواهد شد ما خدمتگزاران شما بر خود لازم می دانیم از این حسن مسئولیت و تعهد خیره کننده که جهانیان را به تعجب وا داشته است، تشکر نماییم.

نامزدهای محترم نمایندگی افراد منتخب و غیرمنتخب و هواداران آنان بدانند که دوران کوتاه رقابت سپری شده و روزگار بلند رفاقت جای آن را گرفته است. نمایندگان منتخب، نماینده همه مردم اند و در قبال کل مردم استان و همه مردم حوزه انتخابیه خود متعهد و مسئولند و مردم نیز باید آنان را نماینده خود بدانند. از همه نامزدها و هواداران محترم آنان که صبورانه و با نجابت هر چه تمامتر به قوانین گردن نهادند و به مسئولان کمک کردند تا انتخاباتی سالم و بدون خدشه و خلل برگزار گردد سپاسگزاریم.

از همه برادران و خواهران عضو هیات های نظارت و اجرایی و بازرسی و دستگاه های مختلف اجرایی استان و کارکنان زحمتکش صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و مطبوعات و همچنین نیروی غیور و پرتلاش انتظامی و نظامی که در این مدت چند ماه گذشته بوِیژه هفته های اخیر خستگی ها را به جان خریدند و با تلاش و پشتکار زایدالوصفی به انجام این فرآیند عظیم ملی همت گماردند و از آرای مردم همچون امانتی مقدس پاسداری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.

بار دیگر خداوند بزرگ را به خاطر عنایات بیکرانش سپاس می گوییم و از بارگاه با عظمتش سربلندی و پیروزی روزافزون برای ملت بزرگ ایران خواستاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.