هفته سیزدهم گروه الف لیگ دسته اول فوتسال

چشم امید سن ایچ به نبرد ارژن و اتلیه طهران، ادامه رقابت بقا تا هفته پایانی

با برگزاری چهار دیدار هفته سیزدهم در گروه الف ممکن است تکلیف هر دو تیم صعود کننده به دور بعدی مسابقات مشخص شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم و ماقبل پایانی دور مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال ایران روز دوشنبه پیگیری می شود. مهمترین دیدار این هفته بین تیم های مدعی ارژن شیراز و اتلیه طهران قم برگزار می شود. تیم ارژن شیراز که هفته گذشته می توانست با کسب سه امتیاز صعودش را به دور بعدی قطعی کند مقابل استقلال ماهشهر متوقف شد تا دیدار این هفته مقابل اتلیه هم برای این تیم پراهمیت باقی بماند.
ارژنی ها که تا بدین جای فصل تنها تیم شکست ناپذیر دسته اول بوده اند امیدوارند با ادمه این روند و کسب یک تساوی صعودشان به مرحله بعد مسابقات را حتمی کنند. اما اتلیه ای ها که با نتایج خوب در نیم فصل دوم روند بی ثبات نیم فصل اول را جبران کرده اند امیدوارند از افت محسوس ارژن در نیم فصل دوم بهره گرفته و با کسب سه امتیاز بازی امیدوار بمانند.
در ساوه هم دیدار حساسی بین تیم پاس تهران و سن ایچ ساوه انجام خواهد شد.
سن ایچی ها باید مقابل تیم خوب پاس قرار بگیرند که هفته گذشته با دوازده گله تیم کاشان را بدرقه کرده اند. تیم رده دومی سن ایچ باید در این دیدار دشوار به برتری رسیده. و منتظر ناکامی اتلیه در شیراز باشد.
کوچکترین لغزش از سوی این تیم می تواند در حساس ترین برهه از لیگ، مکان دوم را از این تیم بگیرد.
اما رقابت پایین جدول این گروه هم مانند نبرد مدعیان جذاب است. تیم شهرداری نکا با 9 امتیاز شرایط مساعد تری دارد و با کسب یک امتیاز در دیدار خانگی مقابل استقلال نوین ماهشهر، در صورت شکست کاشانیها در کرج، میتواند ماندش را در این دسته قطعی کند. اما تیم شش امتیازی شهروند کاشان اخرین بخت خود را در کرج پیگیری میکند و باید تیم مبل کریمی را که روند مناسبی هم به خود گرفته شکست دهد تا به اینده امیدوار باشد. البته کسب نتایج یکسان توسط تیمهای نکا و کاشان هم رقابت بقا را به هفته پایانی می کشاند.


انتهای پیام
برچسب ها: هفته ، سیزدهم ، لیگ ، دسته یک ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار