حمایت پژوهشگاه فضایی ایران از پژوهشگران جوان

پژوهشگاه فضایی ایران از همکاری‌ با جوانان مستعد در این زمینه استقبال و حمایت کافی انجام می‌دهد.

دکتر حسین حدادپور رییس پژوهشگاه فضایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت:در این پژوهشگاه جوانان نخبه مشغول فعالیت و پژوهش هستند و در جهت پیشرفت و توسعه علم فضایی کشور تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند تا کشورمان در علم مربوط به هوا و فضا به روز باشد.

وی بیان کرد: ما از پژوهشگران این مرکز حمایت کافی مالی و منابع علمی انجام می‌دهیم و اگر پژوهشگری بخواهد برای کسب علم فضا به منقطه‌ای سفر کند با او همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

رییس پژوهشگاه فضایی ایران با بیان این که حمایت‌ کاری از دانشمندان جوان انجام می‌شود، افزود: هدف از برگزاری مراسمات تجلیل از پژوهشگران، تشویق این زحمت‌کشان و ایجاد انگیزه برای سایر جوانان نخبه و علاقمند در حوزه هوا و فضا است و این مرکز همکاری‌های تنگاتنگی با سازمان هوا و فضای ایران دارد.

حدادپور ابراز داشت: در این مرکز سعی شده است که مسئله پژوهشی را در اختیار پژوهشگران گذاشته و آنها را درگیر مسئله علمی پژوهشی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: به طور کلی پژوهشگاه فضایی ایران در جهت توسعه علم روز هوا و فضا چشم‌انداز سند ششم از جوانان مستعد و علاقمند به کار در این زمینه استقبال کرده و از این افراد حمایت کافی می‌کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار