مقیمی گفت: تلاشمان این است که تا آخر شب بخش اعظمی از آرا شهرستان‌ها که حدود 80 درصد میشود را اعلام کنیم.

مقیمی: اعلام نتایج قطعی در 28 حوزه انتخابیه/ تاکنون 21 نفر به مجلس راه یافتندبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران، محمدحسین مقیمی در ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه نتیجه 28 حوزه انتخاباتی از 207 حوزه انتخاباتی مشخص شده و 21 نفر در این 28 حوزه انتخاب شدند و 7 نفر به مرحله دوم رفتند.

وی در رابطه با اعلام نتایج مجلس خبرگان اظهار داشت: ما نمایندگان استان ها را برای مجلس خبرگان داریم و یک مقدار شمارش آرا سخت‌تر می‌شود. چون مراکز استان ها تعداد نمایندگان بیشتری را دارد و همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شده یک مقدار از نظر زمانی کار بیشتری را میبرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: خوشبختانه کار در فرمانداری‌ها و هیات های اجرایی و نظارت از دیشب تا الان با جدیت دنبال میشود.  کار بیشتر شهرستان ها هم تمام شده ما باید آمار استانها را داشته باشیم و به مجرد اینکه آمار نهایی شود به اطلاع مردم میرسانیم.

مقیمی خاطرنشان کرد: اعلام نتایج تهران هر وقت مشخص شود اعلام میکنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تلاشمان این است که تا آخر شب بخش اعظمی از آرا شهرستان‌ها که حدود 80 درصد میشود را  اعلام کنیم، تصریح کرد: در تهران هم آمارهای اولیه را داریم که طبق آخرین گزارشها که از فرمانداری گرفتم 3 هزار شعبه شمارش به اتمام رسیده و منتظر ه انطباق نهایی آنها هستیم.

مقیمی تاکید کرد: فرماندار قول داده اند که تا غروب بخشی از شمارشها به پایان برسد و نتایجش در اخبار شامگاهی اعلام شود
وی برگزاری مرحله دوم انتخابات را اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.