استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، از حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ متن پیام قاسم سلیمانی، استاندار استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

حضور باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، مهربان و متدین چهارمحال و بختیاری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پایبندی به ‌نظام جمهوری اسلامی ایران است و موجب مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان و اعتقاد عمیق و دلبستگی زیاد به مکتب اسلام است که یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشت.

اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد، خود می‌تواند به‌عنوان پشتوانه محکمی برای نمایندگان باشد تا با تمام توان در پیشبرد اهداف استان و کشور گام بردارند.

قدرشناس همکاری و همراهی شما مردم عزیز در پیشبرد اهداف استان هستم و امنیت، آرامش و امید را ناشی از همدلی و هم‌زبانی و همراهی و همکاری شما با دولت تدبیر و امید دانسته و آن را بزرگ‌ترین سرمایه دولت در برطرف کردن مسائل و مشکلات و پیشرفت و ترقی کشور می‌شناسم.

با شکر و سپاس خداوند متعال، اینجانب به‌عنوان خدمتگزاری کوچک از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه همه اقشار جامعه در این دوره از انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
از خداوند منان توفیق، سلامتی و رستگاری همه را مسألت دارم و بهروزی و عاقبت به‌خیری برای همگان آرزومندم. 

گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز گذشته (جمعه ۷ اسفند)، همزمان با سراسر کشور، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
 
استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار