پروانه معصومی: او یک مسلمان متعهد دینی بسیار خوب و به معنای واقعی بود.

پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اخلاقیات هنری و شخصی فرج‌الله سلحشور به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اولا متاسفم که ایشان فوت کردند و من نتوانستم او را ببینم. حتی دو بار برای رفتن به بیمارستان و منزل شخصی‌شان اقدام کردم که متاسفانه موفق نشدم.

وی افزود: سلحشور یک مسلمان متعهد دینی بسیار خوب به معنای واقعی بود. خودش بود و دینش.

وی افزود: خاطره‌ای که از او دارم این است که زمان گریم ناگهان صدای قرائت قرآنش به گوش رسید ظاهرا او نماز صبح خود را سر صحنه می‌خواند و بعد از نماز، قرآن را با صدای بسیار زیبا تلاوت می‌کرد.

وی ادامه داد: خاطره دیگر از او این است که روزی در دفتر کارش بودم و آقای شورجه نیز حضور داشت. زمان نماز ظهر بود. آقای سلحشور قبل از اذان بیرون از دفتر بودند که بعد از ورود متوجه شدم، شورجه در حال خواندن نماز است که سلحشور با صدای بلند گفت: حالا دیگر تنها تنها نماز می‌خوانی. این جمله برای من بسیار قابل تامل و تفکر شد. انگار او از بزرگترین نعمت الهی بازمانده بود و با شوقی که تعهد عاشقانه دینی در آن موج می‌زد، می‌خواست نماز بخواند.

پروانه معصومی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سلحشور در کار هنری نیز کاربلد بود و تا آن حدی که باید کار می‌کرد تا موفق باشد. او از سینما و تلویزیون شناخت کافی داشت. روحش شاد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار