آمارهای غیررسمی از مشخص شدن اسامی نمایندگان حوزه های مختلف استان مازندران در مجلس دهم خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری بر اساس این آمار در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه ، علی‌محمد شاعری با 71877 رای بهارستانی شد دو رقیب اصلی وی سید احمد میری‌ قلعه‌ سری 38650 و احمدعلی مقیمی نماینده فعلی نیز 22485 رای کسب کردند.

در حوزه ساری و میاندورود علی‌اصغر یوسف‎نژاد نماینده ادوار مجلس با 102158 رای و محمد دامادی نماینده فعلی مردم این حوزه با 76557 به مجلس دهم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی که شلوغ‌ترین حوزه انتخابیه مازندران به لحاظ تعداد شهرستان بود رقابت نفس‌گیری بین کمال علیپور و سیدهادی حسینی دو نماینده فعلی این حوزه انتخابیه و عبدالله رضیان و سیدعلی ادیانی دو کاندیدای دیگر در جریان بود که در پایان عبدالله رضیان با 58133 رای بهارستانی شد و سیدعلی ادیانی با 44213 و کمال علیپور با 43213 به مرحله دوم راه یافتند.

خبرهای غیر رسمی از پیروزی ولی‌الله نانواکناری با 39 هزار رای در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار حکایت دارد نانواکناری از یادگاران دفاع مقدس است و نام وی در جبهه متحداصولگرایان مازندران به عنوان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم وجود داشت.

انتخابات بابل نیز اگر چه به دور دوم کشیده شد اما علی نجفی‌خوشرود با 63306 بهارستانی شد و حسین نیازآذری و همت‎الله طاهرنژاد به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه آمل عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس نهم توانست مجدداً رای اعتماد مردم این شهرستان را بگیرد تا برای چهارمین بار حضورش را در بهارستان تجربه کند.

در نور و محمودآباد اما نماینده فعلی مجلس از این حوزه نتوانست دوباره به مجلس راه پیدا کند و صفرعلی اسماعیلی بهارستانی شد.

در نوشهر، چالوس و کلاردشت هم قاسم احمدی‌لاشکی نماینده فعلی مجلس و عضو کمیسیون آموزش و پرورش با 34227 رای بهارستانی شد.

در غربی ترین حوزه انتخابیه استان  مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد شمس‎الله شریعت‌نژاد را راهی مجلس دهم کردند.

بر اساس اعلام مسئولان استانداری مازندران نتایج انتخابات به‌زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار