تبریز؛

انتخابات با شور و شوق خاصی در حال برگزاری است

رییس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان‌های استان همچون سراسر کشور با شور و شوق خاصی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در تمامی شهرستان‌های استان و به ویژه شهر تبریز، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با شور و شوق خاصی در حال برگزاری است.

 وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای حاکی از پویایی و زنده بودن کشور است و همچنین نشان دهنده این است که مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی، علاقه زیادی به تعیین سرنوشت خود از طریق آرای ماخوذه دارند.

 وی ابراز کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر به جهانیان و بخصوص بدخواهان جمهوری اسلامی نشان دادند که پشتیبان کشور خود و حامی آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان، حضور در انتخابات را وظیفه‌ای شرعی و قانونی عنوان کرد و افزود: انتظار داریم مردم استان آذربایجان‌شرقی نیز هر چه سریع تر به شعبات اخذ رای مراجعه کنند تا از ایجاد ازدحام در شعبات جلوگیری شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار