فرماندار چاراویماق گفت: مردم با موقعیت شناسی خود که نشان از بلوغ سیاسی آنان است، پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام اسلامی دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بدرشکوهی، پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای در جمع خبرنگاران افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم نجف آباد، دشمنان با تبلیغات خباثت آمیز خود بدنبال کمرنگ کردن انتخابات و طیف بندی جامعه بودند که حضور پرشور مردم در این انتخابات نشان داد که مردم اهمیتی به تبلیغات آنان نمی دهند و همواره حامی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی اظهارکرد: حضور پرشور مردم دراین انتخابات تجدید بیعت دوباره آنان با رهبر معظم انقلاب، امام راحل و شهدا بوده و موجب نقش برآب شدن نقشه های دشمنان می شود.

فرماندار چاراویماق با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در این انتخابات، یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده مردم در این حماسه سیاسی، پیش بینی می شود 90 درصد واجدان شرایط رای در این شهرستان در انتخابات شرکت کنند.

بدرشکوهی، تعداد واجدان شرایط رای در این شهرستان را حدود 21 تا 22 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به وجود نامزدهای مختلف از هر طیف و جناحی در این منطقه، مردم در پای صندوق های رای حضور پرشوری دارند.

وی گفت: هم اکنون مردم چاراویماق با آرامش در پای صندوق های رای در این شهرستان حضور یافته و به منتخب خود رای می دهند و هیچ گونه مسایل امنیتی در شعبه ها رخ نداده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.