دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: هشت مورد جابجایی اتوبوسی رای دهندگان در سطح استان داشته ایم که با هماهنگی به عمل آمده از جابجایی آنها ممانعت شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه : حجت اسلام والمسلین عبدالله عزیزی اظهارکرد: 1600 بازرس در سطح کلیه شعب اخذ رای سطح استان مستقرند و لحظه به لحظه وضعیت برگزاری انتخابات را رصد کرده و گزارش می دهند.

وی ادامه داد: گزارش های رسیده از روسای هیات‌های بازرسی حوزه‌های انتخابیه سطح استان حاکی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای است.

عزیزی تاکید کرد: حوزه انتخابیه اورامانات، اسلام آبادغرب و قصرشیرین دارای بیشترین حضور مردم در پای صندوق های رای بوده اند و صفوف رای دهندگان در شعب این شهرستانها همچنان شلوغ است.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: روند برگزاری انتخابات عادی و مناسب بوده، البته گزارشاتی در بعضی از حوزه‌ها داشته ایم که سربازرسان را سریعا به آن شعب برای رسیدگی موضوع فرستاده و در نهایت اگر نیاز به برخورد بوده با هماهنگی انجام شده توسط دستگاه های مربوطه برخوردهای لازم شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها و هوادارانشان مطمئن باشند که بازرسان تخلفات احتمالی آنها را با نگاه ویژه رصد کرده و تخلفات را به مراجع ذیصلاح گزارش خواهند داد که در نهایت دادگستری و شورای نگهبان پیگیری و برخورد لازم را انجام خواهند داد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
واقعا کرمانشاه امسال ترکوند مثل اینکه همشون واجدشرایطن اینقدر شلوغه باور نمیکنید