رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیروز این انتخابات ولایت فقیه و مردم هستند.

ولایت فقیه و مردم پیروز انتخاب هستندبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، "محمد نهاوندیان" رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن دیدار از ستاد انتخابات کشور از حضور پرشکوه مردم در سراسر کشور قدردانی کرد و گفت: در دیدار از ستاد انتخابات از ده استان گزارش تهیه شد و تا ساعت 20 و 20 دقیقه ازدحام حوزه های رای گیری نه تنها کم نشده بلکه بیشتر شده است.

وی حضور چشم گیر مردم را در پای صندوق های رای نشان از بلوغ سیاسی دانست و گفت: حضور در صحنه مردم در اجابت دعوت مقام معظم رهبری است و همچنین برای نشان دادن انسجام ملی ، وحدت، امنیت کشور است که پای صندوق های رای آمدند و نشان دادن نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می کنند.

نهاوندیان تاکید کرد: هر ایرانی خود را در این مسئولیت مشترک سهیم می داند و امیدواریم پیام این انسجام به امنیت کشور بیفزاید و با وجود این شور و شوق در حضور یک آرامش را در صحنه انتخابات داریم.

وی اضافه کرد: روال کار بر اساس قانون بوده و کمترین مشکلی در اجرای انتخابات گزارش نشده که خود این نشان دهنده کارآمدی در اداره پروژه ملی است.

نهاوندیان با بیان این که آگاهی بالای فعالان سیاسی احزاب و انجمن ها با وجود رقابت جدی شکل گرفته تصریح کرد: همه این جریانات ملاحظات متفاوتی داشتند اما همگی به قاعده بازی پایبند بودند بر این اساس ما انتخابات قانون مند داشتیم گر چه هنوز انتخابات ادامه دارد اما می شود به به قوت اعتقاد داشت که پیروز این انتخابات رهبری و ملت ایران است

وی تصریح کرد: در شرایط امروز منطقه که مشکل امنیتی وجود دارد و تزلزل در ساختارهای سیاسی به وجود آمده اما ایران یک بازیگر، عزت نظام و انسجام ملت به نمایش درآمده است همچنان که روحانی امروز صبح در زمان رای دادن گفتن آن چه که از صندوق رای حاصل می شود مجلسی است که ترکیب آن توسط ملت رقم می خورد و مورد احترام همه ملت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: این انتخابات تجلی اراده مردم است و به امید خداوند فضای پربارتر از گذشته خواهیم داشت و دولت و مجلس همکاری بهتری در آینده دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.