زوج کاشانی امروز هفتم اسفندماه 94 با حضور در صندوق رای شعبه 19 مسجد امام حسن عسکری (ع) کاشان وخواندن خطبه عقد آغاز پیوندشان با حماسه سیاسی انتخابات جشن گرفتند .

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، خطبه عقد این عروس داماد کاشانی پس از انداختن رای آنها به صندوق، در مسجد جاری شد تا علاوه بر خلق حماسه حضور سیاسی اجتماعی مقدم بر انتخاب زوجیتشان شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت مقام معظم رهبری را در نامگذاری سال را به زیباترین شکل ممکن محقق کنند.

این زوج کاشانی سرنوشت سیاسی اجتماعی خود را در کنارآغاز پیوندزناشویی خود جشن گرفتند تا در گوش جهانیان فریاد کنند که ملت فهیم، بصیر، مدبر، ولایت مدار وهوشمند ایران اسلامی در هیچ شرایطی حتی آغازین لحظات زندگی مشترک خود از حمایت نظام،تحقق آرمان های امام راحل، اهداف شهدا و رهنمودهای مقام عظمای ولایت دست نمی کشند و همواره مشت کوبنده ای بر دهان و خار در چشمان آنها خواهند بود.

16 نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در 297 شعبه اخذ آرا رقابت می کنند تا به صورت مشترک یک نماینده برای این حوزه انتخابیه برصندلی سبز مجلس تکیه زند. 




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.