با شروع رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور ، شور و حال انتخابات شهرستان مهاباد را نیز فراگرفته است.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مردم همیشه در صحنه این خطه از میهن اسلامیمان، اعم از کرد و آذری و فارس،دوش به دوش هم از نخستین ساعات آغاز رای گیری، در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند تا باز هم وحدت و همدلی و انسجام مردم این منطقه را متجلی شوند.

همه ی تمهیدات و امکانات لازم هم برای برگزاری با شکوه انتخابات و فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم ایجاد شده است.

گزارش خبرنگاران ما از سطح شهر مهاباد حاکیست مردم سنی و شیعه این خطه امروز آمده اند تا با حضور باشکوه و به یادماندنی خود در این رخداد مهم سیاسی کشور ، بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که همچنان به آرمان های نظام و انقلاب وفادارند.

مردم خونگرم و انقلابی خطه گلرنگ مهاباد امروز از آغاز انتخابات با حضور پرشور خود ثابت کرده اند که سرنوشت اداره کشور به مشارکت گسترده در انتخابات گره خورده است و رأی حداکثری آنان در تقویت پایه های نظام و حفظ اقتدار جمهوری اسلامی تاثیرگذار است.

این گزارش ها حاکی است که حضور مردم در برخی شعبه ها چنان گسترده و زیاد است که از نخستین لحظات رای گیری ، صف های طولانی در مقابل شعبه ها ایجاد شده است.

از روستاهای این شهرستان هم خبر رسیده که حضور مردم از نخستین ساعات اخذ رای در شعب مختلف ، گسترده و پرشور است.

مردم مسلمان و انقلابی بخش های خلیفان و مرکزی از توابع شهرستان مهاباد هم با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای تاریخی آفریده اند.

مردم روستاهای این 2 بخش مهاباد ، از آغاز انقلاب تاکنون در همه انتخاباتها مشارکت حداکثری داشته اند و همواره رتبه های اول تا سوم مشارکت مردم این شهرستان را در اختیار داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.