امام جمعه نهاوند گفت: برنده اصلی انتخابات ملت بزرگ ایران به رهبری مقام معظم رهبری هستند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا روز جمعه در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران افزود: حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات امروز پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و پاسخی دندان شکن به یاوه گوئیهای دشمنان برای کم رنگ نمودن حضور مردم در پای صندوقهای رای می باشد.

وی اظهار کرد: مردم انقلابی ایران ، آگاه و مسئولیت پذیر هستند و حضور آنها در اولین ساعات رای گیری بیانگر اهمیت آنها به این امر خطیر و سرنوشت سازاست.

فرماندار نهاوند نیز پس از انداختن رای خود به صندوق آراء مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفت: انتخابات در ایران اسلامی مظهر اقتدار نظام اسلامی و مردمسالاری دینی است که باعث عزت دادن به جمهوری اسلامی و همچنین تقویت پایه های مردمی آن است.

کریم حمیدوند با اشاره به جمله حضرت امام (ره) که میزان رای مردم است افزود: نتیجه انتخابات هر چه باشد مایه امید و سرافرازی نظام اسلامی است لذا هر کاندیدایی که از سوی مردم برگزیده شود به عنوان نظر مردم قابل احترام می باشد.

وی گفت: ما تمامی تلاش خود را برای حضور باشکوه مردم در پای صندوقهای رای فراهم ساخته ایم لذا این مردم هستند که با حضور با شکوه خود می توانند حماسه ای بزرگ را برای توسعه و پیشرفت کشور رقم بزنند.

در نهاوند 146 شعبه اخذ رای و 292 صندوق آماده جمع آوری آراء هستند.

شهرستان نهاوند با جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که 13 نفر داوطلب نمایندگی برای کسب این کرسی در مجلس با یکدیگر رقابت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.