شیراز؛

فراهم شدن تمهیدات لازم برا ی انتخابات امروز

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و رییس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات روز مهمی در تاریخ کشور ما است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش بیان کرد: امکانات لازم با مشارکت هیئت نظارت بر صندوق های اخذ رای راس ساعت 8 صبح در محل ستاد انتخابات به فرمانداری ها و بخشداری ها تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه 3 هزار و 11 شعبه اخذ رای در سراسر استان آماده رای گیری هستند، افزود:بیش از 3 میلیون و 700هزار نفر در سراسر استان واجد شرایط رای دادن هستند.
 
وی افزود: 253 نفر همچنان در لیست اعلام نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر رقابت می کنند و اگر یکی از کاندیداهای نماینده مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان رهبری انصراف بدهد، جایگاهی در ستاد انتخاباتی فرمانداری و استانداری وجود دارد که انصراف کاندید ها را مشخص و اعلام می کند.
 
رییس ستاد انتخابات فارس تصریح کرد: مدارک لازم برای حضور در شعب اخذ رای اصل شناسنامه و کارت ملی است، و برای افرادی که در مکان هایی چون  بیمارستان ها ، پادگان ها و دیگر مراکز مشغول به کارهستند، صندوق های سیار اخذ رای در مکان های  مشخص برای این افراد در نظر گرفته شده است تا بتوانند با مراجعه به مکان های مورد نظر آرا خود را به صندوق های رای بیندازند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ادامه داد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر تخلف و تخطی انتخاباتی در سراسر استان نداشته ایم.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.