استاندار خراسان رضوی شرکت در انتخابات را تعیین سرنوشت سیاسی کشور توصیف کرد و از مردم خواست در این همایش نمایش اقتدار و عزت مشارکت کنند.

انتخابات؛ نمایش اقتدار و عزت ملی است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاندار خراسان رضوی در پیام خود در آغاز رای گیری در ستاد انتخابات استان خطاب به مردم گفت: همه مردمی که در انتخابات شرکت می کنند باید بدانند که در تعیین سرنوشت سیاسی کشورشان سهیم هستند و امیدواریم مردم با شرکت در انتخابات در نظام مردم سالاری دینی با نشاط نقش آفرینی کنند.

علیرضا رشیدیان افزود: رای گیری انتخابات بر مبنای قانون از 8 صبح امروز آغاز شده است و تا 10 ساعت ادامه خواهد داشت و اگر نیاز به تمدید باشد 2 ساعت 2 ساعت زمان رای گیری تمدید می شود
.

وی از مردم خواست در ساعات اولیه روز نسبت به انداختن رای خود در صندوقها اقدام کنند و رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: این انتخابات یک همایش بزرگ ملی است و عزت ملی ما را به جهانیان نشان خواهد داد و مردم با مشارکت در انتخابات اقتدار و عزت خود و نظام سیاسی ایران را تقویت می کنند.

رشیدیان ابراز امیدواری کرد: این انتخابات با رای و نظارت مردم به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی کمک کند.

وی همچنین در جمع خبرنگاران با تشکر از دستگاه های دولتی در تامین امکانات مورد نیاز اجرای انتخابات و نظارتی، افزود: از کلیه نامزدها و جناح های سیاسی چه آنها که تایید صلاحیت شدند و چه آنها که احراز صلاحیت نشدند، برای اینکه خود را برای شرکت در انتخابات عرضه کردند تشکر می کنم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار مسئولیت مسئولان را اضافه کرده است، گفت: امیدوارم مردم با شرکت در انتخابات حماسه ملی دیگری رقم بزنند.

رشیدیان به زمان اعلام نتایج انتخابات اشاره کرد و افزود: در شهرهای کوچک تا اواسط روز شنبه و در مشهد در خوشبینانه ترین حالت تا پایان روز شنبه اعلام می شود.

وی رقابت در انتخابات پیش از برگزاری انتخابات، بی طرفی و قانون مداری و سلامت امنیت آراء حین برگزاری انتخابات و تمکین به قانون بعد از انتخابات را از اصول انتخاباتی برشمرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: نامزدهایی که پس از اعلام نتایج به نتیجه انتخابات اعتراض دارند می توانند بدور از جنجال و بداخلاقی اعتراض خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.