پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی تیم کاراته استان مرکزی در دانشگاه آزاد نجف آباد به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی تیم کاراته استان مرکزی در نجف آباد به پایان رسید.

در این رقابت ها 149ورزشکار در بخش های کمیته و کاتا با یکدیگر به رقابت پرداختند و از میان آنها نفرات برتر هر بخش مشخص شدند.

در بخش کاتای انفرادی روزبه روشنی از علوم و تحقیقات تهران، میلاد دلیخون از اراک، سمیع پاک ضمیر از تهران و محمد امیری از کرمان توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کنند.

همچنین در بخش کمیته در وزن منفی 55 کیلوگرم علی مسکینی از کرمانشاه مقام اول، آرمان دهقان از فارس مقام دوم، مهدی علیپور از تهران و ولی الله میرزایی از گلستان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن منفی 60 کیلوگرم رضا روشن از اراک مقام اول، امیر رضا رشیدی از کرمان مقام دوم ، سیاوش کریمی از زنجان و عباس شیردم از اصفهان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن منفی 67 کیلوگرم رضا عنایتی از مازندران مقام اول، حسین عیوضی از خوزستان مقام دوم، محمد رضا رفیعی از اراک و اکبر صارمی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را کسب کردند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.