بر اساس اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور؛ علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن شماره ملی برای شرکت در انتخابات ۷ اسفند ضروری است.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بر اساس اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور، برای سهولت فرایند ثبت‌نام رأی‌دهندگان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن شماره ملی نیز جهت اخذ رأی ضروری است.

در این اطلاعیه، از عموم هموطنان عزیز دعوت ‌شده است تا در روز جمعه ۷/۱۲/۱۳۹۴ با همراه داشتن شماره ملی و شناسنامه خود، با حضوری آگاهانه و پرشور، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران افزوده و مجریان انتخابات را نیز در هر چه بهتر برگزار نمودن آن یاری نمایند.

گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ساعت ۸ صبح فردا جمعه ۷ اسفند، همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در مجموع ۱۶ داوطلب در چهارمحال و بختیاری نام نویسی کردند که در نهایت ۳ نفر از این داوطلبان تأیید صلاحیت شدند و در عرصه رقابت حضور دارند، ۳ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۰ داوطلب رد شد.

از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در استان چهارمحال و بختیاری نیز، ۷۷ نفر تأیید صلاحیت شدند و یک داوطلب نیز از حوزه های انتخابیه خارج از استان، به چهارمحال و بختیاری منتقل شد، که ۳۰ نفر از آنان انصراف داده اند، ۲۶ نفر هم در مراحل قبل انصراف دادند و ۴۳ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار