رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و انهدام یك باند سارق منزل در شیراز و كشف 15 فقره سرقت از اعضای این باند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، سرهنگ سیروس حیدری گفت: یك از شهروندان از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 ماموران را از سرقت منزلش مطلع و موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی موضوع، مشخص شد مال باخته به مدت یك ساعت از منزل خود خارج می شود که پس از مراجعه متوجه می شود قفل درب منزل تخریب و مقادیری طلاجات به ارزش 80 میلیون تومان از درون منزلش به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: بلافاصله اکیپ بررسی صحنه جرم از محل بازدید و با كمك از دوربین مدار بسته ای كه در اطراف محل سرقت نصب بود چهره سارقان را استخراج و با انجام اقدامات اطلاعاتی یكی از آنها را در شهرستان جهرم دستگیر كردند.

حیدری گفت: در تحقیقات انجام شده از سارق دستگیری شده همدستان وی نیز كه همگی اهل استان لرستان، شهرستان خرم آباد بودند، شناسایی و مشخص شد اعضای این باند در یكی از شهرك های واقع در شمال شهر شیراز منزلی را اجاره و در آنجا سكونت دارند.

وی افزود: ماموران در یك عملیات غافلگیرانه دو همدست این سارق را در محل سكونتشان دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های انجام شده به 15 فقره سرقت منزل در شهرستان شیراز، اقرار كه ضمن بازسازی صحنه های سرقت، تعداد ۱۱ نفر از شکات شناسائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینكه در بازرسی از منازل اعضای این باند سرق منزل، مقادیری اموال مسروقه کشف شد،‌گفت: سارقان طلاجات مسروقه را در تهران به یك طلافروشی به فروش رسانده اند كه تلاش برای کشف اموال مسروقه و شناسائی سایر شکات ادامه دارد.

برچسب ها: شیراز ، انهدام ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.