سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی نوشت تراکتورسازی تبریز پیروزی آسانی مقابل الجزیره به دست آورد.

شروع بی نقص تراکتور در آسیا
به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحلیل دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی 4-0 نماینده کشورمان همراه بود پرداخت و این پیروزی را آسان توصیف کرد.

در این گزارش آمده است: بختیار رحمانی دو گل به ثمر رساند تا تراکتورسازی تبریز ایران روز چهارشنبه یک پیروزی 4-0 راحت را مقابل الجزیره امارات متحده عربی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد.

تراکتور رقابت قاره ای خود را در استادیوم یادگار امام  بی نقص آزاد کرد ، رحمانی آنها را در دقیقه پنجم پیش انداخت و پس از آن شجاع خلیل زاده در دقیقه 9 با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.

ایرانی ها پس از ورود مهدی شریفی به میدان به برتری خود ادامه دادند او گل سوم تراکتور را 9 دقیقه بعد از ورودش به ثمر رساند و رحمانی با گذشت یک ساعت از بازی گل دوم خود را به ثمر رساند تا تراکتور در روز چهارشنبه  با تساوی 2-2 پاختاکور و الهلال در دیگر بازی گروه C به صدر جدول رده بندی برسد. 

"در ادامه این گزارش بخش هایی از صحبت های امیر قلعه نویی سرمربی تراکتور سازی نقل شده است: بازیکنان ما امروز مانند سربازان واقعی بودند و این پیروزی متعلق به کسانی است که از ما حمایت کردند.

"ما در بازی های قبلی هم خوب بازی می کردیم، اما امروز حتی بهتر بودیم. ما سعی خواهیم کرد شکل فعلی خودمان را در بازی های آینده حفظ کنیم.

"من فکر می کنم ما کم کم به آنچه که من از تیم انتظار دارم خواهیم رسید.

هنک تن کاته سرمربی الجزیره نیز گفت: ما در 10 دقیقه دو گل دریافت کردیم که بر کار ما تاثیر منفی گذاشت و بازگشت ما به بازی را سخت کرد.

"ما می دانستیم که پس از گل سوم شکست ما قطعی است. من قطعا از عملکرد هیچ یک از بازیکنانم راضی نیستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
سرخ پوشان دلاور آذربایجان سبز پوشان و زرد پوشان شجاغ اصفهانی دل مردم ایران را شاد کردید ای نمایندگان عزیز ایران .
شاد و سربلند باشد . مردم ایران به وجود شما افتخار میکنند.
آخرین اخبار