شرکت چرخشگر تبریز و کمپانی گیربکس سازی زد اف آلمان در راستای ارتقا سطح همکاری ها تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بر اساس این تفاهم نامه شرکت گیربکس سازی زد اف آلمان برای اولین بار در طول تارخ فعالیت خود اجازه تولید محصولات خود را به یک کشور دیگر میدهد.

مدیرعامل شرکت چرخشگر با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: بر اسای توافق های صورت گرفته برای اولین بار در دنیا توانسته ایم امتیاز انحصاری تولید محصولات این شرکت را اخذ کنیم.
وفادار به تکنولوژی بروز و انحصاری این محصولات اشاره کرد و افزود: این محصولات شامل گیربکس های فوق پیشرفته ی اکولایف، اکومیت و اسپیت 4 می باشد که قابل استفاده در اتوبوس های شهری و کامیون هاست.
وی تیراژ این محصولات را متغیر و بسته به نیاز بازار ارزیابی و تصریح کرد: هم اکنون توانایی تولید 7500 دستگاه از این محصولت پیش بینی شده که این تعداد علاوه بر تامین نیاز بازار داخل به خارج از کشور نیز صادر خواهد شد.
وفادار در پایان خرداد سال آینده را زمان شروع تولید این محصولات عنوان کرد و افزود: 6 فاز برای تولید این محصولات با سرمایه گذاری ناچیز بروزآوری شده و در فاز اول نیز 40 درصد تولیدات بومی سازی می شود.
فرانک بوهکارت نماینده ی تام الختیار شرکت زد اف نیز این همکاری را قدمی تاثیرگذار و روبه جلو در راستای افزایش سطح همکاری ها عنوان کرد و افزود: محصولات جدیدی که توسط شرکت چرخشگر به تولید خواهند رسید از لحاظ کیفی با تولیدات این شرکت در کشور آلمان برابری می کند.
وی ظرفیت های شرکت چرخشگر را مطلوب ارزیابی کرد وافزود: این شرکت تمامی استاندارد های مورد نیاز برای تولید این محصول را در اختیار دارد و کمپانی زد اف هیچ گونه محدودیتی در ارتقاء میزان همکاری ها و انتقال تکنولوژی ندارد.
کرایوفسکی مدیرعامل بازاریابی شرکت زد اف و عضو هیئت مدیره شرکت چرخشگر نیز تفاهم صورت گرفته را گامی اساسی در راستای ارتقا سطح همکاری ها ارزیابی کرد و افزود: کمپانی زد اف آلمان پس از بررسی های فروان و محرز شدن توانایی های آن اقدام به امضای این تفاهم نامه کرده است.
وی افزود: این تفاهم نامه پس از 30 ماه مطالعه نهایی شده و زمینه ساز همکاری های آتی خواهد بود.
وی شرکت چرخشگر را یکی از واحد های تولیدی تاثیر گذار در منطقه عنوان کرد و افزود: با برداشته شدن تحریم ها شرکت های بسیاری برای همکاری با شرکت چرخشگر اعلام آمادگی کرده بوده اند و اگر ما این توافق را نهایی نمیکردیم سهم خود را در بازار ایران از دست میدادیم.
کمپانی زد اف آلمان بابیش از یکصد سال فعالیت در زمینه ی تولید گیربکس های سبک و سنگین یکی از شرکت های خوش نام جهان در این زمینه است.
کمپانی زد اف بیش از 30 سال است که با شرکت چرخشگر همکاری داشته و هم اکنون مالک 17 درصد از سهام این شرکت است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
چرا دروغ میگید،شرکت زد اف آلمان قبل از شرکت چرخشگر ایران با شرکت برزیلی هم کار میکرده،پس نگید برای بار اول در ایران خط تولید راه انداخته،حدود ۱۰سال ایرانخودرو دیزل از برزیل گیربکس میخرید
آخرین اخبار