مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا گفت: با اعطای ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی زمینه ایجاد ۱۷۰ عرصه و اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در شهرضا فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، احمدرضا صفابخش در حاشیه افتتاح مرکز پرورش بلدرچین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به دنبال اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی بیش از 300 فرصت شغلی در سطح شهرستان شهرضا ایجاد شده است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز پرورش بلدرچین افزود: این مرکز با ظرفیت پرورش 40 هزار قطعه جوجه در هر مرحله یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مراکز پرورش بلدرچین در شهرستان است که با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرضا ایجاد شده است.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا تصریح کرد: کارآفرین این عرصه ابراهیم سلطانیان است که با نوسازی یکی از مرغداری‌های متروکه منطقه جرم افشار، اقدام به ایجاد و راه‌اندازی این مرکز کرده است.

وی گفت: قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا با اعطای 300 میلیون ریال، تسهیلات اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی در ایجاد این مرکز مشارکت داشته است.

صفابخش اظهار داشت: قرارگاه بسیج سازندگی سپاه شهرضا با اعطاء 19 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی زمینه ایجاد 170 عرصه و اشتغال بیش از 300 نفر را فراهم کرده است .




انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.