ارومیه؛

منصوب و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ منصوب و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مراسم معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ با حضور دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین عباسی فرماندار شاهین دژ، روسا و نواب رئس هیات های ورزشی و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

در مراسمی که با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان و حسین عباسی فرماندار شاهین دژ و نیز روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، حمید نوری بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین دژ معارفه گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر چمن گلی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حمید بنی اردلان رئیس فقید اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ و برشمردن صفات بارز و ارزشمند اخلاقی وی گفت: فقدان مرحوم بنی اردلان بعنوان مدیری لایق و پاکدست و برخوردار از ارزش های اخلاقی و انسانی که در عرصه ورزش نیز بارها بعنوان پهلوان آن را به اثبات رسانده بود برای جامعه بزرگ ورزش و جوانان بسیار سخت و دشوار است.

چمن گلی افزود: مرحوم بنی اردلان برای توسعه و پیشرفت ورزش و جوانان شاهین دژ با وجدان کاری و مسئولیت پذیری بالا تلاش کرد و در راه خدمت به نظام اسلامی به دعوت حق لبیک گفت و اینک باید راه ارزشمند وی با همتی مضاعف تداوم یابد و از این رو یکی از جوانان تحصیل کرده و توانا امروز جانشین این مرد بزرگ می شود و ما امیدواریم با وحدت و همدلی و پشتکار، مسیر توسعه و پیشرفت ورزش و جوانان این شهرستان همچنان ادامه یابد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بنی اردلان بعنوان مدیری توانا و دلسوز در عرصه خدمت، ابراز امیدواری کرد که سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین دژ با توانایی و تخصص و بواسطه ظرفیت های موجود منطقه بتواند موجبات رونق و توسعه ورزش و امور جوانان را فراهم نماید.

در این مراسم فرماندار شاهین دژ به رسم یادبود لوحی را تقدیم محمد بنی اردلان فرزند مرحوم حمید بنی اردلان نمود و یاد رئیس فقید اداره ورزش و جوانان این شهرستان را گرامی داشت.

بعد از پایان مراسم دکتر چمن گلی به اتفاق جمعی از مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان و نیز کارکنان شهرستان شاهین دژ در وادی رحمت این شهرستان و مزار مرحوم حمید بنی اردلان حضور یافت و با نثار فاتحه از درگاه الهی برای وی طلبت مغفرت و آمرزش نمود.

چمن گلی و هیات همراهش سپس به منزل مرحوم حمید بنی اردلان رفت و بار دیگر با خانواده آن مرحوم همدردی نموده و از خداوند متعال برایشان صبر جمیل مسالت کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.