ارومیه؛

برگزاری سومین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی

سومین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان صبح امروز با حضور صفرزاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و سایر اعضای ستاد در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: این ستاد با هدف ایجاد رضایتمندی مردم در ایام عید با نظارت جدی بر نحوه توزیع و همچنین قیمت کالاها و محصولات عرضه شده تشکیل شده است.

صفرزاده ادامه داد: در ایام پایانی سال بحث تنظیم بازار، تأمین نیازمندهای مردم، نظارت بر قیمت‌ها و سایر مسائل جانبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، لذا لازم است این ستاد با کنترل قیمت‌ها و کیفیت اجناس ، زمینه رضایت مردم را فرآهم سازد.

وی افزود: مسئله تامین محصولات مورد نیاز در شب عید یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم و به ویژه مسئولان است، چرا که در این ایام به رسم هر ساله میزان خرید افراد افزایش می‌یابد و اگر دولتمردان تمهیدات لازم را برای ارائه محصولات مورد نیاز مردم در نظر نگیرند، تقاضا بر عرضه پیشی گرفته و سبب تورم شدید و افزایش ناگهانی قیمت‌ها می‌شود.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم استان نگران میوه مورد نیاز خود در ایام عید نباشند، اظهارکرد : با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید ، 1000 تن سیب و 2500 تن پرتقال مورد نیاز مردم استان در شب عید به اندازه کافی تامین شده و عرضه خواهد شد.

اسمعیل کریم زاده افزود : طبق برنامه ریزی های انجام شده ، این میزان میوه ذخیره سازی شده در سطح استان، اعم از فروشگاههای زنجیره ای ، غرفه های تعاون روستائی ، فروشگاه های عرضه محصولات کشاورزی و میوه و تره بار معتبر ، تعاونیهای مصرف و فروشگاههای دولتی به قیمت مصوب توزیع خواهد شد


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.