شهردار اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور 230 هزار نهال در آستانه روز درختکاری به تعداد شهدای کشورکاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد در آیین افتتاح طرح های با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در کنار طرح های عمرانی بحث های فرهنگی و اجتماعی را هم دنبال خواهد کرد افزود: با نزدیک شدن به فصل درختکاری طرحی نو با عنوان لاله ها دوباره میرویند را در دستور کار قرار داده ایم .

وی ادامه داد:طرح بوستان ولایت برای اولین بار در کشور کاشت 230 هزار نهال به تعداد شهدای کشور در منطقه جنوب شهر اصفهان با همکاری سپاه پاسداران انجام خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز 5 طرح بزرگ در منطقه یک اصفهان افتتاح شده است عنوان کرد: ده ها طرح و برنامه برای این منطقه ارائه شده که در اوایل سال آینده این طرح ها نیز به بهره برداری خواهد رسید.

جمالی نژاد شیب اجرای طرح های عملیاتی را تند برشمرد و گفت : روان سازی تردد در منطقه یک اصفهان به دلیل قرار داشتن در هسته مرکزی شهر از الویت های شهرداری است اما آزاد سازی اراضی منطقه یک به دلیل بومی بودن ساکنین کار بسیار دشواری است.

وی در پایان با ضروری دانستن طرح عمرانی شمالی ـ جنوبی منطقه یک اصفهان افزود: سال آینده طرح شرقی ـ غربی برای سهولت رفت و آمد ساکنین در دستور کار قرار خواهیم داد.

گفتنی است بهره برداری از 4 طرح منطقه یک اصفهان 816 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته که میتوان به افتتاح خیابان خلجا به طول 400 متر در خیابان شیخ بهایی با هزینه 507 میلیارد ریال، خیابان ظهیر الاسلام به طول 250 متر در خیابان مسجد سید با هزینه 219 میلیارد ریال ، بوستان میرزا هاشم به مساحت 175 متر مربع در خیابان طالقانی با هزینه 31 میلیارد ریال و بوستان رحیم خان به مساحت 2500 متر مربع با هزینه ایی بالغ بر 42 میلیارد و 500 میلیون ریال اشاره کرد. 




انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.