دوره‌ معماری صفوی اصفهان بر دیواره های بتنی بزرگراه های شهر نقش می بندد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برای ایجاد نشاط در اين كلانشهر، اصلاح و زیباسازی دیواره های بتنی حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان در حال انجام است.

مهدی بقایی افزود: دیواره های بتنی بزرگراه شهید همت از پل غدیر تا گلزارشهداي اين شهر با وسعت 12 هزار متر مربع با طراحی دوره های تاریخی معماری صفوی اصفهان و موضوع دفاع مقدس با 2 میلیارد و 500میلیون ریال هزینه در حال اجرا است.

وی گفت: 60 طرح زیباسازی شهر اصفهان در چهار قالب آبنما و نمادهای حجمی، نورپردازی، دیوارنگاره و دیواره های بتنی همزمان با هفته زیباسازی 15 تا 22 اسفند رونمایی می شود.

بقایی با بیان اینکه طول حلقه سوم ترافیکی شهراصفهان 46 کیلومتر و شامل 12 بزرگراه است و هریک از بزرگراه ها به نام یکی از شهدای دفاع مقدس مزین شده است، افزود: تکنیک های هنری دوره های مختلف معماری اصفهان در بدنه بزرگراه ها،انجام و شهدایی که نام آنها بر بزرگراه نهاده شده است نیز معرفی می شوند.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان افزود: اصلاح دیواره های بتنی حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان و زیرگذرهای درون شهری تا سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار