معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان معرفی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی‌زاده در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: مشارکت دستگاه‌های مرتبط و بخش خصوصی استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان تصویب شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان از 19 تا 21 فروردین ماه 95 در باکو برگزار خواهد شد، گفت: غرفه‌ای به متراژ 126 مترمربع برای چهار استان ایران، در نظر گرفته شده است که هر غرفه 18 متری هزینه‌ای بالغ بر 36 میلیون تومان در بر خواهد داشت.

تقی‌زاده بیان کرد: بروشورهای دانشگاه علوم پزشکی استان برای معرفی بیشتر توانمندی‌های درمانی این استان، امکانات و تجهیزات مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و آب‌‌های گرم در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان در سال گذشته توزیع شد که این امر تاثیر بسزایی در معرفی این ظرفیت‌ها داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر اهمیت حضور دانشگاه علوم پزشکی این استان و بخش خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان با توجه به آمار ورودی گردشگران آذری به استان با هدف گردشگری سلامت افزود: باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار