دیدار های امروز و فردا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ازاهمیت ویژه ای برای کنفدراسیون آسیا برخوردار است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میزبانی سپاهان اصفهان از النصر امارات و تراکتورسازی تبریز از الجزیره امارات نقش مهمی در تصمیم گیری کنفدراسیون آسیا در مورد دیدار های ایران در آسیا دارد.

میزبانی بدون نقص ایران در دوره های گذشته و این دو دیدار می تواند تمامی تلاش های عربستان و امارات را در ناامن جلوه دادن ایران در میزبانی به باد دهد.

در این دو دیدار تماشاگران می بایست با هوشیاری کامل مواردی را که کنفدراسیون آسیا در مورد آن تاکید دارد را رعایت کنند.

ناظران ویژه ای از مالزی و پاکستان در کمیته مورد نظر ای دیدار ها را رصد می کنند و در جلسه 19 اسفند ماه و در نهایت در 25 اسفند در رای خود لحاظ خواهند کرد.

کنفدراسیون آسیا قرار است در مورد شکایت عربستان و در خواست آنها برای بازی با ایران در یک زمین بی طرف رای نهایی را صادر کند و این دو میزبانی می تواند ملاک و معیار دوباره ای بر میزبانی بی نقص ایران باشد.

مسئولان فوتبال امارات از دست نشانده ها و فرمانبرداران بی چون و چرای آل سعودند و آنها نیز به تبع از همپایگی های خود در عربستان درخواست بازی در کشور بی طرف را رائه داده بودند و دیدار سپاهان و النصر-تراکتور و الجزیره خط بطلانی بر این باور و توهم این دو کشور است.
 
سپاهان و تراکتورسازی توان این را دارند که در دو دیدار در مقابل نمایندگان امارات بازی را در زمین چمن به نفع خود به پایان برسانند و تماشاگران نیز با تشویق تیم های ایرانی نقش مهمی دراین پیروزی داشته باشند.

یادمان باشد تیم های عربی در زمان باخت از تمامی حربه های ناجوانمردانه برای پیروزی استفاده می کنند و پس باید خویشتن دار بود و در زمین مسابقه حرف اول و آخر را زد تا در جلسه آینده کنفدراسون آسیا جایی برای شکایت بی پایه و اساس عربستان و امارات باقی نماند .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار