در هشتمین دوره جشنواره وب ایران، وب‌سایت باشگاه تراکتورسازی به عنوان بهترین وب‌سایت ورزشی انتخاب شده و تندیس برترین سایت خبری ورزشی سال 94 ایران را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ همشتین دوره جشنواره وب ایران روز گذشته در حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد نخبگان برگزار شد و سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز در بین وب‌سایت‌های ورزشی تندیس برترین وب‌سایت در شاخه محتوای خبری ورزشی را با رای هیئت به خود اختصاص داد.

در این دوره وب‌سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی به‌عنوان کاندیدای بهترین وب‌سایت ورزشی ایران انتخاب شد که این انتخاب در مراحل مختلف با آرای کارشناسان و عموم مردم صورت گرفت و در نهایت وب‌سایت رسمی تراکتورسازی از نگاه کارشناسان به عنوان بهترین وب‌سایت ورزشی سال 94 انتخاب شده و تندیس بهترین سایت خبری ورزشی سال را دریافت کرد.

امسال در هشتمین جشنواره وب ایران 15900 وب سایت ثبت شده بود که سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی بعد از طی مراحل داوری به ترتیب از 6548 وب‌سایت ورزشی توانست توجه داوران را به خود جلب نموده و در گروه منتخب 13 وب‌سایت با محتوای ورزشی خبری قرار بگیرد. در مرحله نهایی داوران نیز یکی از 5 کاندید دریافت تندیس بهترین وب‌سایت ورزشی قرار گرفت و در نهایت توسط هیئت ژوری عنوان برترین وب‌سایت خبری را از آنِ خود کرد.

در آرای مردمی این شاخه از جشنواره نیز خبرگزاری و شبکه اجتماعی ورزشی "طرفداری" به عنوان بهترین وب‌سایت ورزشی انتخاب شد.

اختتامیه این دوره از جشنواره توسط انجمن صنفی و کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی با همکاری سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.

گفتنی است؛ جشنواره وب ایران جشنواره‌ای برای انتخاب بهترین سایت‌های فارسی‌زبان است و از سال 1387 تاکنون هفت دوره این جشنواره برگزارشده است. این جشنواره توسط شایان شلیله پایه‌گذاری شده است و هر ساله از میان سایت‌های فعال در تمامی حوزه‌های وب برگزار و در گروه‌های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‌کند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.