نفرات برگزیده جشنواره شعر، خاطره و ادبیات داستانی گلستان در گلستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دبیر این جشنواره استانی گفت: هنرمندان گلستانی 283 اثر شامل 173 شعر ، 43 داستان و 23 خاطره به این جشنواره ارسال کردند.

شعبانعلی یازرلو افزود: نفرات اول تا سوم در بخش شعر بزرگسال قاسم کوهساریان از رامیان، محمد زمان گلدسته از گرگان و قاسم بای از رامیان انتخاب شدند و در بخش شعر کودک و نوجوان هم علی غلامی از گنبد، زهرا مؤمن از گرگان و نرگس زارعی از رامیان به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بخش داستان بزرگسال عاطفه بذرافشان از گنبد، زهرا نعیمی از آزادشهر و فرزاد خدنگ از فاضل‌آباد گرگان به عنوان نفرات اول تا سوم و در بخش داستان کودک و نوجوان پارسا بای از رامیان، فرشاد خدنگ از فاضل‌آباد گرگان و فاطمه غفاری از آزادشهر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

یازرلو اضافه کرد: غفارعلی عسگری از بندرگز ، سمیه رئوفی از آق‌قلا نفر و شکوفه زنگانه از علی‌آباد در بخش خاطره بزرگ‌سالان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و در بخش خاطره کودک و نوجوان، نفر اول سحر قابل از آق‌قلا، نفر دوم، فاطمه احمدی نیا از گرگان و نفر سوم سارا بی‌بی طاطاری از گنبد اعلام شدند.

دبیر جشنواره شعر ، خاطره و ادبیات داستانی  گفت: در این دوره رقابت‌ها به نفر اول هر بخش 2 میلیون و 500 هزار ریال، به نفر دوم 2 میلیون ریال و به نفر سوم یک‌میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه اهدا شد.







انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.