ذخیره سازی بنزین درخانه حادثه آفرید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،زاهدان،مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت:طی 24 ساعت گذشته 5 عملیات امدادی توسط آتش نشانان زاهدان انجام شد که یکی ازآنها مربوط به حریق یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان دستغیف زاهدان بوده است.

ریگی فر ، نسبت به خطرات ناشی از ذخیره سازی بنزین هشدار دادو افزود: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان این آتش سوزی مهارشد.

وی بااشاره به اینکه بنزین چهار تا 6 برابر سنگین تر از هوا است و بخارات ناشی از آن در سطح پایین انباشت می شود.ادامه داد: کافی است این انباشت در مسیر حرکت خود، به یک آتش سیگار، شعله آبگرمکن، استارت یخچال یا خودرو، جرقه ناشی از باز و بسته کردن درب های فلزی و یا به الکتریسیته ساکن مانند لباس ها برسد.تا آتش سوزی رخ دهد.

وی عنوان کرد: برخی شهروندان ، بدون توجه به عواقب ناشی از خسارت های جانی و مالی، نسبت به ذخیره سازی سوخت در منزل اقدام کرده و خود را در دام حوادث بزرگ وخسارت های سنگین گرفتار می کنند.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت:سایر عملیات های انجام شده توسط آتش نشانی در این مدت مربوط به ، حریق درخت در خیابان امام خمینی ، جداکردن انگشتر از دست ، انفجار زودپز ، و استشمام بوی گاز در یکی از محلات زاهدان بوده است .

انتهای پیام/پ


برچسب ها: ذخیره ، بنزین ، آتش ، حادثه ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار